Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP do Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford KA (RB_) 1.3 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (1996.09 - 2008.11) VAICO
Producent:JP GROUP

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150100
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 439,00 zł
231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150200
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150200
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 456,00 zł
240,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1545103500
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1545103500
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Cisnienie [bar]: 90
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1134,00 zł
648,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze