Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS do Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HITACHI Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) HITACHI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Hyundai LANTRA II (J-2) 1.8 16V sedan 128KM, 94kW, benzyna (1995.11 - 2000.09) VAICO
Producent:NPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H445I03
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
H445I03
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze