Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP do Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QFIX Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) QFIX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) VAICO
Producent:JP GROUP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150200
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150200
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 456,00 zł
240,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150100
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 439,00 zł
231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze