Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V (GVEW) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.10 - 1997.09) VAICO
Producent:LENCO

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA743L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA743L
Tryb pracy: Manualny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA396L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA396L
Tryb pracy: Hydrauliczny
Układ kierowniczy: Listwa zębata przekładni kierowniczej
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze zintegrowanym regulatorem
Rodzaj gwintu: Z gwintem zewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA397L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA397L
Tryb pracy: Hydrauliczny
Układ kierowniczy: Listwa zębata przekładni kierowniczej
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z elementem nastawczym
Rodzaj gwintu: Z gwintem zewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA1419L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1419L
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA342L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA342L
Tryb pracy: Manualny
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego: M12x1.5
Układ kierowniczy: Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA141L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA141L
Tryb pracy: Manualny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP3092
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3092
Tryb pracy: Hydrauliczny
Średnica koła pasowego [mm]: 139
Ilość żeber: 5
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze