Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING do Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper SE ALL4 Kombi 220KM, 162kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper SE ALL4 Kombi 220KM, 162kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper SE ALL4 Kombi 220KM, 162kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper SE ALL4 Kombi 220KM, 162kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Producent:ELRING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
147.480
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
147.480
Jednostka:
sztuka
Numer pompy: 36011385
Numer pompy: 33108663457
Numer pompy: 8663457
Numer pompy: LR051321
Numer pompy: 31367750
Numer pompy: 0CQ525549
Numer pompy: 0CQ598549A
Rodzaj napędu: Napęd na wszystkie koła (regulowany elektronicznie)
Ograniczenie producenta – pompa wspomagania: Borg Warner
Liczba śrub: 2
Ilość pierścieni uszczelniających: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 117,00 zł
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze