Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK do Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.0 4WD SUV 147KM, 108kW, benzyna (2006.11 - 2012.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.0 4WD SUV 147KM, 108kW, benzyna (2006.11 - 2012.11) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.0 4WD SUV 147KM, 108kW, benzyna (2006.11 - 2012.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.0 4WD SUV 147KM, 108kW, benzyna (2006.11 - 2012.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.0 4WD SUV 147KM, 108kW, benzyna (2006.11 - 2012.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.0 4WD SUV 147KM, 108kW, benzyna (2006.11 - 2012.11) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.0 4WD SUV 147KM, 108kW, benzyna (2006.11 - 2012.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.0 4WD SUV 147KM, 108kW, benzyna (2006.11 - 2012.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.0 4WD SUV 147KM, 108kW, benzyna (2006.11 - 2012.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.0 4WD SUV 147KM, 108kW, benzyna (2006.11 - 2012.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.0 4WD SUV 147KM, 108kW, benzyna (2006.11 - 2012.11) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.0 4WD SUV 147KM, 108kW, benzyna (2006.11 - 2012.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.0 4WD SUV 147KM, 108kW, benzyna (2006.11 - 2012.11) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.0 4WD SUV 147KM, 108kW, benzyna (2006.11 - 2012.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.0 4WD SUV 147KM, 108kW, benzyna (2006.11 - 2012.11) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania YAMATO Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.0 4WD SUV 147KM, 108kW, benzyna (2006.11 - 2012.11) YAMATO
Producent:ELSTOCK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
15-1459
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
15-1459
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: Kayaba
Średnica koła pasowego [mm]: 133
Liczba rowków: 6
Ograniczenia producenta: Pulley Height 104mm
Ograniczenia producenta: prep f/sensor
Ciężar netto [kg]: 2,5
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze