Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK do Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) SUV 170KM, 125kW, olej napędowy (2007.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) SUV 170KM, 125kW, olej napędowy (2007.02 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) SUV 170KM, 125kW, olej napędowy (2007.02 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) SUV 170KM, 125kW, olej napędowy (2007.02 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) SUV 170KM, 125kW, olej napędowy (2007.02 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) SUV 170KM, 125kW, olej napędowy (2007.02 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) SUV 170KM, 125kW, olej napędowy (2007.02 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) SUV 170KM, 125kW, olej napędowy (2007.02 - obecnie) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) SUV 170KM, 125kW, olej napędowy (2007.02 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) SUV 170KM, 125kW, olej napędowy (2007.02 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) SUV 170KM, 125kW, olej napędowy (2007.02 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) SUV 170KM, 125kW, olej napędowy (2007.02 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) SUV 170KM, 125kW, olej napędowy (2007.02 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) SUV 170KM, 125kW, olej napędowy (2007.02 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) SUV 170KM, 125kW, olej napędowy (2007.02 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) SUV 170KM, 125kW, olej napędowy (2007.02 - obecnie) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania YAMATO Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) SUV 170KM, 125kW, olej napędowy (2007.02 - obecnie) YAMATO
Producent:ELSTOCK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-1427
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-1427
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: KOYO
Długość [mm]: 1180
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 50
Dolot - sr. [mm]: 16
Wylot - sr. [mm]: 17
Ciężar netto [kg]: 12
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-1427R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-1427R
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: KOYO
Długość [mm]: 1180
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 50
Dolot - sr. [mm]: 16
Wylot - sr. [mm]: 17
Ciężar netto [kg]: 11
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
15-1732
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
15-1732
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: KAYABA
Średnica koła pasowego [mm]: 56
Liczba rowków: 24
Cisnienie [bar]: 90
Ciężar netto [kg]: 3
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze