Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Mitsubishi SPACE RUNNER (N6_W) 2.4 GDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1999.08 - 2002.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mitsubishi SPACE RUNNER (N6_W) 2.4 GDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1999.08 - 2002.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mitsubishi SPACE RUNNER (N6_W) 2.4 GDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1999.08 - 2002.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mitsubishi SPACE RUNNER (N6_W) 2.4 GDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1999.08 - 2002.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mitsubishi SPACE RUNNER (N6_W) 2.4 GDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1999.08 - 2002.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mitsubishi SPACE RUNNER (N6_W) 2.4 GDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1999.08 - 2002.08) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Mitsubishi SPACE RUNNER (N6_W) 2.4 GDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1999.08 - 2002.08) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mitsubishi SPACE RUNNER (N6_W) 2.4 GDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1999.08 - 2002.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mitsubishi SPACE RUNNER (N6_W) 2.4 GDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1999.08 - 2002.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Mitsubishi SPACE RUNNER (N6_W) 2.4 GDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1999.08 - 2002.08) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mitsubishi SPACE RUNNER (N6_W) 2.4 GDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1999.08 - 2002.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mitsubishi SPACE RUNNER (N6_W) 2.4 GDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1999.08 - 2002.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mitsubishi SPACE RUNNER (N6_W) 2.4 GDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1999.08 - 2002.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mitsubishi SPACE RUNNER (N6_W) 2.4 GDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1999.08 - 2002.08) VAICO
Producent:TMI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU00335
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00335
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: Kayaba
Średnica koła pasowego [mm]: 144
Liczba rowków: 5
Ciężar netto [kg]: 1,9
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze