Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK do Opel OMEGA A Kombi (V87) 3.0 24V Omega 3000 (F35, M35) Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1988.09 - 1994.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Opel OMEGA A Kombi (V87) 3.0 24V Omega 3000 (F35, M35) Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1988.09 - 1994.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Opel OMEGA A Kombi (V87) 3.0 24V Omega 3000 (F35, M35) Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1988.09 - 1994.04) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Opel OMEGA A Kombi (V87) 3.0 24V Omega 3000 (F35, M35) Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1988.09 - 1994.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Opel OMEGA A Kombi (V87) 3.0 24V Omega 3000 (F35, M35) Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1988.09 - 1994.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Opel OMEGA A Kombi (V87) 3.0 24V Omega 3000 (F35, M35) Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1988.09 - 1994.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Opel OMEGA A Kombi (V87) 3.0 24V Omega 3000 (F35, M35) Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1988.09 - 1994.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Opel OMEGA A Kombi (V87) 3.0 24V Omega 3000 (F35, M35) Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1988.09 - 1994.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Opel OMEGA A Kombi (V87) 3.0 24V Omega 3000 (F35, M35) Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1988.09 - 1994.04) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Opel OMEGA A Kombi (V87) 3.0 24V Omega 3000 (F35, M35) Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1988.09 - 1994.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Opel OMEGA A Kombi (V87) 3.0 24V Omega 3000 (F35, M35) Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1988.09 - 1994.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Opel OMEGA A Kombi (V87) 3.0 24V Omega 3000 (F35, M35) Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1988.09 - 1994.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Opel OMEGA A Kombi (V87) 3.0 24V Omega 3000 (F35, M35) Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1988.09 - 1994.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Opel OMEGA A Kombi (V87) 3.0 24V Omega 3000 (F35, M35) Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1988.09 - 1994.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Opel OMEGA A Kombi (V87) 3.0 24V Omega 3000 (F35, M35) Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1988.09 - 1994.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Opel OMEGA A Kombi (V87) 3.0 24V Omega 3000 (F35, M35) Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1988.09 - 1994.04) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Opel OMEGA A Kombi (V87) 3.0 24V Omega 3000 (F35, M35) Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1988.09 - 1994.04) VAICO
Producent:ELSTOCK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
15-0888
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
15-0888
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: Saginaw TC
Średnica koła pasowego [mm]: 143
Liczba rowków: 6
Cisnienie [bar]: 85
Ciężar netto [kg]: 2
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze