Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD do Opel SENATOR A (29_) 3.0 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1987.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Opel SENATOR A (29_) 3.0 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1987.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Opel SENATOR A (29_) 3.0 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1987.08) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Opel SENATOR A (29_) 3.0 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1987.08) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Opel SENATOR A (29_) 3.0 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1987.08) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Opel SENATOR A (29_) 3.0 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1987.08) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Opel SENATOR A (29_) 3.0 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1987.08) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Opel SENATOR A (29_) 3.0 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1987.08) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Opel SENATOR A (29_) 3.0 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1987.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Opel SENATOR A (29_) 3.0 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1987.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Opel SENATOR A (29_) 3.0 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1987.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Opel SENATOR A (29_) 3.0 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1987.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Opel SENATOR A (29_) 3.0 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1987.08) TRW
Producent:IPD

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
36-2001
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
36-2001
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Średnica koła pasowego [mm]: 116
Ilość żeber: 1
Cisnienie [bar]: 80
Do 100 dni na zwrot
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
36-2000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
36-2000
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym
Koła pasowe: Do rolki paska napędowego
Średnica koła pasowego [mm]: 130
Ilość żeber: 1
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]: 44
Liczba otworów do mocowania: 2
Pozycja złącza kolektora dolotowego [°]: 0
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]: 16
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]: 16
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]: 80
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze