Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR do Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DYS Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) DYS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Opel VECTRA A (J89) 2.0 i Turbo 4x4 (F19, M19) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1994.06 - 1995.11) URW
Producent:MAXGEAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
72-1143
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
72-1143
Jednostka:
sztuka
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy: Manualny
Długość całkowita [mm]: 726
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 89
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: O przekroju kwadratowym
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 16,7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 646,00 zł
349,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
48-0142
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
48-0142
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]: 100
Ilość żeber: 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 664,00 zł
359,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze