Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI do Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 69KM, 51kW, olej napędowy (1992.08 - 1994.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 69KM, 51kW, olej napędowy (1992.08 - 1994.08) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 69KM, 51kW, olej napędowy (1992.08 - 1994.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 69KM, 51kW, olej napędowy (1992.08 - 1994.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 69KM, 51kW, olej napędowy (1992.08 - 1994.08) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 69KM, 51kW, olej napędowy (1992.08 - 1994.08) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 69KM, 51kW, olej napędowy (1992.08 - 1994.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 69KM, 51kW, olej napędowy (1992.08 - 1994.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 69KM, 51kW, olej napędowy (1992.08 - 1994.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 69KM, 51kW, olej napędowy (1992.08 - 1994.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 69KM, 51kW, olej napędowy (1992.08 - 1994.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 69KM, 51kW, olej napędowy (1992.08 - 1994.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 69KM, 51kW, olej napędowy (1992.08 - 1994.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 69KM, 51kW, olej napędowy (1992.08 - 1994.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 69KM, 51kW, olej napędowy (1992.08 - 1994.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 69KM, 51kW, olej napędowy (1992.08 - 1994.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 69KM, 51kW, olej napędowy (1992.08 - 1994.08) VAICO
Producent:DRI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711520279
niedostępny
Kaucja: 729,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520279
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość [mm]: 950
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]: 8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1345,00 zł
791,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 729,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
715520013
niedostępny
Kaucja: 418,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
715520013
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: SAGINAW
Średnica koła pasowego [mm]: 114
Liczba rowków: 6
Ograniczenia producenta: Pulley Height 110mm
Cisnienie [bar]: 80
Ciężar netto [kg]: 2,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 835,00 zł
464,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 418,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
715520115
niedostępny
Kaucja: 418,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
715520115
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: SAGINAW
Średnica koła pasowego [mm]: 132
Liczba rowków: 6
Ciężar netto [kg]: 2,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 935,00 zł
534,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 418,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711520279R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520279R
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość [mm]: 950
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]: 5,2
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze