Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH do Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) sedan 158KM, 116kW, benzyna (2004.03 - 2006.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) sedan 158KM, 116kW, benzyna (2004.03 - 2006.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) sedan 158KM, 116kW, benzyna (2004.03 - 2006.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) sedan 158KM, 116kW, benzyna (2004.03 - 2006.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) sedan 158KM, 116kW, benzyna (2004.03 - 2006.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) sedan 158KM, 116kW, benzyna (2004.03 - 2006.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) sedan 158KM, 116kW, benzyna (2004.03 - 2006.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) sedan 158KM, 116kW, benzyna (2004.03 - 2006.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) sedan 158KM, 116kW, benzyna (2004.03 - 2006.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) sedan 158KM, 116kW, benzyna (2004.03 - 2006.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) sedan 158KM, 116kW, benzyna (2004.03 - 2006.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) sedan 158KM, 116kW, benzyna (2004.03 - 2006.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) sedan 158KM, 116kW, benzyna (2004.03 - 2006.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) sedan 158KM, 116kW, benzyna (2004.03 - 2006.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) sedan 158KM, 116kW, benzyna (2004.03 - 2006.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) sedan 158KM, 116kW, benzyna (2004.03 - 2006.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) sedan 158KM, 116kW, benzyna (2004.03 - 2006.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) sedan 158KM, 116kW, benzyna (2004.03 - 2006.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) sedan 158KM, 116kW, benzyna (2004.03 - 2006.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) sedan 158KM, 116kW, benzyna (2004.03 - 2006.10) VAICO
Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 910 101
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 910 101
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Typ pompy: Pompa łopatkowa
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z łącznikiem
Ograniczenia producenta: JTEKT
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów bez ESP
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3930,00 zł
2620,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze