Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS do Peugeot BOXER Autobus 2.0 BlueHDi 130 Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.07 - 2019.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot BOXER Autobus 2.0 BlueHDi 130 Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.07 - 2019.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot BOXER Autobus 2.0 BlueHDi 130 Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.07 - 2019.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Peugeot BOXER Autobus 2.0 BlueHDi 130 Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.07 - 2019.09) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot BOXER Autobus 2.0 BlueHDi 130 Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.07 - 2019.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot BOXER Autobus 2.0 BlueHDi 130 Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.07 - 2019.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot BOXER Autobus 2.0 BlueHDi 130 Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.07 - 2019.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot BOXER Autobus 2.0 BlueHDi 130 Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.07 - 2019.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot BOXER Autobus 2.0 BlueHDi 130 Autobus 130KM, 96kW, olej napędowy (2015.07 - 2019.09) TRISCAN
Producent:IPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KK000015
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000015
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Ograniczenia producenta: TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]: 1320
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 100
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 22
Wymiar gwintu: M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2621,00 zł
1638,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KK000013
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000013
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta: TRW
Długość [mm]: 1320
Wymiar gwintu: M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3819,00 zł
2546,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze