Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV do Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) VAICO
Producent:ESEN SKV

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ESEN SKV
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
10SKV077
dostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ESEN SKV
Kod:
10SKV077
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 1,93
Ciśnienie pracy [bar]: 100
Koła pasowe: Z kołem pasowym
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h]: 90
Gwarancja: 3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 625,00 zł
338,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ESEN SKV
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
10SKV112
niedostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ESEN SKV
Kod:
10SKV112
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 1,61
Gwarancja: 3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 736,00 zł
398,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze