Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW do Porsche 911 (964) 3.6 Carrera RS coupe 260KM, 191kW, benzyna (1991.06 - 1993.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Porsche 911 (964) 3.6 Carrera RS coupe 260KM, 191kW, benzyna (1991.06 - 1993.09) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Porsche 911 (964) 3.6 Carrera RS coupe 260KM, 191kW, benzyna (1991.06 - 1993.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Porsche 911 (964) 3.6 Carrera RS coupe 260KM, 191kW, benzyna (1991.06 - 1993.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Porsche 911 (964) 3.6 Carrera RS coupe 260KM, 191kW, benzyna (1991.06 - 1993.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Porsche 911 (964) 3.6 Carrera RS coupe 260KM, 191kW, benzyna (1991.06 - 1993.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Porsche 911 (964) 3.6 Carrera RS coupe 260KM, 191kW, benzyna (1991.06 - 1993.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Porsche 911 (964) 3.6 Carrera RS coupe 260KM, 191kW, benzyna (1991.06 - 1993.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Porsche 911 (964) 3.6 Carrera RS coupe 260KM, 191kW, benzyna (1991.06 - 1993.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Porsche 911 (964) 3.6 Carrera RS coupe 260KM, 191kW, benzyna (1991.06 - 1993.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Porsche 911 (964) 3.6 Carrera RS coupe 260KM, 191kW, benzyna (1991.06 - 1993.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Porsche 911 (964) 3.6 Carrera RS coupe 260KM, 191kW, benzyna (1991.06 - 1993.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Porsche 911 (964) 3.6 Carrera RS coupe 260KM, 191kW, benzyna (1991.06 - 1993.09) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Porsche 911 (964) 3.6 Carrera RS coupe 260KM, 191kW, benzyna (1991.06 - 1993.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Porsche 911 (964) 3.6 Carrera RS coupe 260KM, 191kW, benzyna (1991.06 - 1993.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Porsche 911 (964) 3.6 Carrera RS coupe 260KM, 191kW, benzyna (1991.06 - 1993.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Porsche 911 (964) 3.6 Carrera RS coupe 260KM, 191kW, benzyna (1991.06 - 1993.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Porsche 911 (964) 3.6 Carrera RS coupe 260KM, 191kW, benzyna (1991.06 - 1993.09) URW
Producent:URW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
URW
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
30-81001
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
30-81001
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracy: Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze