Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR do Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 1.9 dTI Skrzynia 80KM, 59kW, olej napędowy (2000.09 - obecnie) VAICO
Producent:MAXGEAR

9 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
48-0109
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
48-0109
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]: 100
Ograniczenia producenta: Saginaw
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 612,00 zł
331,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
48-0108
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
48-0108
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: DELPHI
Ograniczenia producenta: SAGINAW
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]: 100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 659,00 zł
356,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
48-0139
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
48-0139
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Typ pompy: Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]: 90
Kształt adaptera: Forma gwiazdy
Liczba otworów mocujących adaptera: 3
Odstęp adaptera od pompy [mm]: 30
Rozstaw srub mocujących: 80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 666,00 zł
360,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
48-0136
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
48-0136
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]: 120
Rozstaw srub mocujących: 80
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego: M16x1.5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]: 16
Kształt adaptera: Forma gwiazdy
Odstęp adaptera od pompy [mm]: 30
Ograniczenia producenta: ZF
Cisnienie [bar]: 120
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 668,00 zł
361,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
48-0166
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
48-0166
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: Saginaw
Ilość żeber: 7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 738,00 zł
410,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
72-2904
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
72-2904
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: SMI
Długość całkowita [mm]: 1242
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 81
Ilość obrotów koła kierownicy: 3,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1605,00 zł
944,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
48-0164
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
48-0164
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Średnica koła pasowego [mm]: 126
Ilość żeber: 6
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją
Cisnienie [bar]: 100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 651,00 zł
352,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
48-0046
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
48-0046
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 716,00 zł
387,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
48-0103
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
48-0103
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: SAGINAW
Cisnienie [bar]: 85
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 769,00 zł
427,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze