Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 145KM, 107kW, benzyna (1991.05 - 1993.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 145KM, 107kW, benzyna (1991.05 - 1993.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 145KM, 107kW, benzyna (1991.05 - 1993.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 145KM, 107kW, benzyna (1991.05 - 1993.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 145KM, 107kW, benzyna (1991.05 - 1993.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 145KM, 107kW, benzyna (1991.05 - 1993.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 145KM, 107kW, benzyna (1991.05 - 1993.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 145KM, 107kW, benzyna (1991.05 - 1993.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 145KM, 107kW, benzyna (1991.05 - 1993.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 145KM, 107kW, benzyna (1991.05 - 1993.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 145KM, 107kW, benzyna (1991.05 - 1993.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 145KM, 107kW, benzyna (1991.05 - 1993.10) VAICO
Producent:SPIDAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51641
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51641
Jednostka:
sztuka
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy: Manualny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2072,00 zł
1256,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51721
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51721
Jednostka:
sztuka
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rodzaj gwintu: Z gwintem zewnętrznym
Układ kierowniczy: Listwa zębata przekładni kierowniczej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4833,00 zł
3222,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
53689
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
53689
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 1
Średnica koła pasowego [mm]: 145
Ciśnienie pracy [bar]: 60
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2443,00 zł
1527,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze