Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG do Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.4 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2000.02 - 2000.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.4 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2000.02 - 2000.07) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.4 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2000.02 - 2000.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.4 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2000.02 - 2000.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.4 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2000.02 - 2000.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.4 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2000.02 - 2000.07) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.4 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2000.02 - 2000.07) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.4 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2000.02 - 2000.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.4 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2000.02 - 2000.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.4 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2000.02 - 2000.07) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.4 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2000.02 - 2000.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.4 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2000.02 - 2000.07) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.4 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2000.02 - 2000.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.4 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2000.02 - 2000.07) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.4 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2000.02 - 2000.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.4 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2000.02 - 2000.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.4 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2000.02 - 2000.07) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.4 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (2000.02 - 2000.07) VIKA
Producent:BORSEHUNG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORSEHUNG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B13213
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORSEHUNG
Kod:
B13213
Jednostka:
sztuka
Ciśnienie pracy [bar]: 76
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ pompy: Pompa łopatkowa
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 869,00 zł
483,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze