Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH do Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania INTER-NICCO Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) INTER-NICCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 liftback 64KM, 47kW, benzyna (2003.01 - 2008.03) VIKA
Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 900 030
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 900 030
Jednostka:
sztuka
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy: Hydrauliczny
Układ kierowniczy: Bez drążka kierowniczego poprzecznego
Układ kierowniczy: Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z manszetami układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 5222,00 zł
3481,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 900 051
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 900 051
Jednostka:
sztuka
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Tryb pracy: Hydrauliczny
Układ kierowniczy: Bez drążka kierowniczego poprzecznego
Układ kierowniczy: Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z manszetami układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2642,00 zł
1651,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze