Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Volvo 940 (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1990.09 - 1993.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo 940 (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo 940 (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Volvo 940 (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo 940 (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo 940 (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo 940 (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo 940 (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo 940 (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo 940 (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo 940 (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) VAICO
Producent:SPIDAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51644
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51644
Jednostka:
sztuka
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta: ZF - TRW - KOYO
Długość całkowita [mm]: 1240
Tryb pracy: Hydrauliczny
Układ kierowniczy: Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4652,00 zł
3101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
53788
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
53788
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 1
Średnica koła pasowego [mm]: 132
Ciśnienie pracy [bar]: 90
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2041,00 zł
1237,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
54070
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54070
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Średnica koła pasowego [mm]: 153
Koła pasowe: Koło pasowe podwójne
Ciśnienie pracy [bar]: 90
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2473,00 zł
1499,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze