Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX do Volvo XC70 II (136) T5 AWD Kombi 254KM, 187kW, benzyna (2015.08 - 2016.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo XC70 II (136) T5 AWD Kombi 254KM, 187kW, benzyna (2015.08 - 2016.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo XC70 II (136) T5 AWD Kombi 254KM, 187kW, benzyna (2015.08 - 2016.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo XC70 II (136) T5 AWD Kombi 254KM, 187kW, benzyna (2015.08 - 2016.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Volvo XC70 II (136) T5 AWD Kombi 254KM, 187kW, benzyna (2015.08 - 2016.12) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo XC70 II (136) T5 AWD Kombi 254KM, 187kW, benzyna (2015.08 - 2016.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo XC70 II (136) T5 AWD Kombi 254KM, 187kW, benzyna (2015.08 - 2016.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Volvo XC70 II (136) T5 AWD Kombi 254KM, 187kW, benzyna (2015.08 - 2016.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo XC70 II (136) T5 AWD Kombi 254KM, 187kW, benzyna (2015.08 - 2016.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo XC70 II (136) T5 AWD Kombi 254KM, 187kW, benzyna (2015.08 - 2016.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo XC70 II (136) T5 AWD Kombi 254KM, 187kW, benzyna (2015.08 - 2016.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo XC70 II (136) T5 AWD Kombi 254KM, 187kW, benzyna (2015.08 - 2016.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo XC70 II (136) T5 AWD Kombi 254KM, 187kW, benzyna (2015.08 - 2016.12) URW
Producent:ERA BENELUX

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA BENELUX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SR23370
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR23370
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: ZF
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Dla rozmiaru opon: 205/215/225
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z otworem na czujnik
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3833,00 zł
2555,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SR23369
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR23369
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: Visteon
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3833,00 zł
2555,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP85463
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SP85463
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ograniczenia producenta: TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3578,00 zł
2385,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze