Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK do Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.07) VAICO
Producent:ELSTOCK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
17-1001
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Kaucja: 928,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
17-1001
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Długość [mm]: 1270
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 58
Ograniczenia producenta: Generation III
Ciężar netto [kg]: 15,4
Liczba otworów do mocowania: 3
Ograniczenia producenta: Always Cross by OE
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2284,00 zł
1384,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Szczegóły produktu
Kaucja: 928,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
17-1001R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
17-1001R
Tryb pracy: Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Długość [mm]: 1270
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 58
Ograniczenia producenta: Generation III
Ciężar netto [kg]: 15,5
Liczba otworów do mocowania: 3
Ograniczenia producenta: Always Cross by OE
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze