Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN do Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DYS Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) DYS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1984.01 - 1991.10) VIKA
Producent:FEBI BILSTEIN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
02903
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
02903
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 28,0
Materiał: Guma
Ciężar [kg]: 0,056
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 45,00 zł
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
01375
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
01375
Jednostka:
sztuka
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ilość zębów: 18
Tryb pracy: Manualny
Ciężar [kg]: 3,303
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1157,00 zł
661,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
07964
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
07964
Jednostka:
sztuka
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ilość zębów: 40
Tryb pracy: Manualny
Ciężar [kg]: 3,303
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1306,00 zł
768,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze