Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przewody zapłonowe BOSCH do Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przewody zapłonowe MAXGEAR Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) MAXGEAR
Przewody zapłonowe NGK Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) NGK
Przewody zapłonowe BREMI Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) BREMI
Przewody zapłonowe CHAMPION Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) CHAMPION
Przewody zapłonowe MAGNETI MARELLI Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) MAGNETI MARELLI
Przewody zapłonowe ERA Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) ERA
Przewody zapłonowe HITACHI Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) HITACHI
Przewody zapłonowe ASHIKA Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) ASHIKA
Przewody zapłonowe BOSCH Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) BOSCH
Przewody zapłonowe EFI AUTOMOTIVE Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) EFI AUTOMOTIVE
Przewody zapłonowe EPS Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) EPS
Przewody zapłonowe EYQUEM Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) EYQUEM
Przewody zapłonowe FACET Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) FACET
Przewody zapłonowe FAE Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) FAE
Przewody zapłonowe HART Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) HART
Przewody zapłonowe HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Przewody zapłonowe HOFFER Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) HOFFER
Przewody zapłonowe JANMOR Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) JANMOR
Przewody zapłonowe JAPANPARTS Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) JAPANPARTS
Przewody zapłonowe JAPKO Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) JAPKO
Przewody zapłonowe JP GROUP Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) JP GROUP
Przewody zapłonowe KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) KRAFT AUTOMOTIVE
Przewody zapłonowe KW Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) KW
Przewody zapłonowe LUCAS Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) LUCAS
Przewody zapłonowe MEAT & DORIA Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) MEAT & DORIA
Przewody zapłonowe QUINTON HAZELL Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) QUINTON HAZELL
Przewody zapłonowe SASIC Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) SASIC
Przewody zapłonowe TESLA Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) TESLA
Przewody zapłonowe TRISCAN Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) TRISCAN
Przewody zapłonowe VALEO Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) VALEO
Przewody zapłonowe VIKA Vw GOLF V (1K1) 1.6 liftback 102KM, 75kW, benzyna (2004.01 - 2008.11) VIKA
Producent:BOSCH

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.7 (12 ocen)
Kod produktu:
0 986 356 346
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.7 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 356 346
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 372,00 zł
190,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.7 (12 ocen)
Kod produktu:
0 986 357 732
niedostępny
4.7 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 357 732
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
4.7 (12 ocen)
Kod produktu:
0 986 357 730
niedostępny
4.7 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 357 730
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
4.7 (12 ocen)
Kod produktu:
0 986 357 729
niedostępny
4.7 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 357 729
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przewody zapłonowe

Przewody zapłonowe w pigułce

Przewody zapłonowe w pigułce

Nowe samochody wyposaża się z reguły w układ zapłonowy, który składa się ze świec zapłonowych, cewek oraz komputera sterującego całym systemem.  Z kolei w nieco starszych modelach aut stosowano także przewody zapłonowe.

czytaj więcej >
Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Zakłócenia o których mowa powyżej powstawać mogą na skutek wytworzenia silnego pola elektromagnetycznego przez impuls zapłonowy o napięciu rzędu 25.000 V. Konsekwencją tego zjawiska może być wówczas negatywna reakcja wszelkich systemów elektronicznych naszego samochodu. Dobre przewody muszą więc „radzić sobie” z tego typu zjawiskami i muszą być odporne na procesy starzenia, a także uszkodzenia mechaniczne i przepalenie.

czytaj więcej >
Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Jesień już niemal w pełni. O ile latem problemów z rozruchem nie mają nawet mocno wyeksploatowane jednostki napędowe, to kłopoty zaczynają się wtedy, gdy robi się chłodniej. Jeśli rozrusznik reaguje prawidło, a silnik i tak nie zapala lub robi to bardzo opornie i pracuje nierówno, przyczyn należy szukać w układzie zapłonowym.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze