Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulator napięcia LAUBER do Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulator napięcia AS-PL Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) AS-PL
Regulator napięcia HITACHI Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) HITACHI
Regulator napięcia BOSCH Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) BOSCH
Regulator napięcia ERA Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) ERA
Regulator napięcia HERTH+BUSS ELPARTS Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulator napięcia HOFFER Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) HOFFER
Regulator napięcia LAUBER Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) LAUBER
Regulator napięcia MEAT & DORIA Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) MEAT & DORIA
Regulator napięcia VEMO Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) VEMO
Producent:LAUBER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CQ1011411
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
CQ1011411
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 14
Prąd ładowania alternatora [A]: 180
Rodzaj mocowania: Podwójna dzwignia obrotowa
Rodzaj alternatora: Nie zawiera pompy podciżnieniowej
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Liczba rowków: 6
Średnica koła pasowego [mm]: 56,2
Długość [mm]: 175,75
Zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 231,00 zł
118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Regulator napięcia

Porady z kategorii: Regulator napięcia

Objawy uszkodzenia regulatora napięcia

Jak rozpoznać uszkodzenie regulatora napięcia? W jaki sposób sprawdzić, czy na pewno uległ awarii?

Mało kto z Was zapewne w ogóle pamięta na co dzień o czymś takim, jak regulator napięcia. Dopóki działa, nie daje praktycznie żadnych oznak swojego istnienia. Ale gdy ulegnie awarii, auto momentalnie staje lub zaczyna wariować. Ten moment może być tak zaskakujący, że trudno w pierwszej chwili zorientować się, co się dzieje. Jak w takiej sytuacji rozpoznać i zweryfikować awarię regulatora napięcia?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze