Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MOTUL do Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik TOPRAN Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) TOPRAN
Silnik MAXGEAR Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik INA Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) INA
Silnik MANN-FILTER Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik EPS Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) EPS
Silnik VAICO Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BIRTH Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BIRTH
Silnik BOSCH Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BOSCH
Silnik COMLINE Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELRING Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) ELRING
Silnik ERISTIC Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) ERISTIC
Silnik FACET Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FACET
Silnik FILTRON Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KAMOKA Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik MAHLE Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAHLE
Silnik METZGER Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTUL Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) NRF
Silnik OPTIBELT Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SASIC
Silnik SOFIMA Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VEMA
Silnik VIKA Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VIKA
Silnik WIX FILTERS Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MOTUL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
59101
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
59101
Dopuszczenie przez producenta: 504 00 507 00
Klasa lepkości SAE: SAE J 300
Specyfikacja wg ACEA: C3
Klasa lepkości wg SAE: 0W-30
Dopuszczenie przez producenta: PORSCHE C30
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze