Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SWAG do Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik MANN-FILTER Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MULLER FILTER Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik TOPRAN Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) TOPRAN
Silnik VAICO Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BOSCH
Silnik BREMI Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BREMI
Silnik COMLINE Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELRING Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) ELRING
Silnik EPS Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) EPS
Silnik ERISTIC Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) ERISTIC
Silnik ESEN SKV Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) ESEN SKV
Silnik FACET Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FACET
Silnik FILTRON Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HITACHI
Silnik INA Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) INA
Silnik KAMOKA Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) KNECHT
Silnik LEMFÖRDER Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SASIC
Silnik SOFIMA Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:SWAG

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
33 10 7675
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 7675
Jednostka:
sztuka
Wykonanie łańcucha: Simplex
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68HRF-5
Ilość ogniw łańcucha: 174
Lokalizacja w aucie: Góra
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
Ciężar [kg]: 0,971
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 797,00 zł
443,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
15 93 2945
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
15 93 2945
Jednostka:
sztuka
Pojemność [litr]: 1
Specyfikacja: API SN/CF
Specyfikacja: VW 504 00/507 00
Specyfikacja: MB 229.51
Specyfikacja: ACEA C3
Specyfikacja: BMW Longlife-04
Specyfikacja: VW 504 00
Specyfikacja: VW 507 00
Klasa lepkości wg SAE: 5W-30
Ciężar [kg]: 0,961
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 124,00 zł
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
33 11 0116
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 11 0116
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 922
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Lokalizacja w aucie: Po stronie silnika
Ilość żeber: 6
Ciężar [kg]: 0,084
Materiał cięgna naprężonego: Aramid
Rodzaj alternatora: Dla rozrusznikoalternatora
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 208,00 zł
106,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
15 93 2946
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
15 93 2946
Jednostka:
sztuka
Pojemność [litr]: 4
Specyfikacja: API SN/CF
Specyfikacja: VW 504 00/507 00
Specyfikacja: MB 229.51
Specyfikacja: ACEA C3
Specyfikacja: BMW Longlife-04
Specyfikacja: VW 504 00
Specyfikacja: VW 507 00
Klasa lepkości wg SAE: 5W-30
Ciężar [kg]: 4,1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 410,00 zł
216,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
15 93 2947
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
15 93 2947
Jednostka:
sztuka
Pojemność [litr]: 5
Specyfikacja: API SN/CF
Specyfikacja: VW 504 00/507 00
Specyfikacja: MB 229.51
Specyfikacja: ACEA C3
Specyfikacja: BMW Longlife-04
Specyfikacja: VW 504 00
Specyfikacja: VW 507 00
Klasa lepkości wg SAE: 5W-30
Ciężar [kg]: 4,26
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 498,00 zł
262,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
15 93 2948
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
15 93 2948
Jednostka:
sztuka
Pojemność [litr]: 60
Specyfikacja: API SN/CF
Specyfikacja: VW 504 00/507 00
Specyfikacja: MB 229.51
Specyfikacja: ACEA C3
Specyfikacja: BMW Longlife-04
Specyfikacja: VW 504 00
Specyfikacja: VW 507 00
Klasa lepkości wg SAE: 5W-30
Ciężar [kg]: 54,55
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3540,00 zł
2360,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
99 93 9337
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
99 93 9337
Jednostka:
sztuka
Pojemność [litr]: 200
Specyfikacja: API SN/CF
Specyfikacja: VW 504 00/507 00
Specyfikacja: MB 229.51
Specyfikacja: ACEA C3
Specyfikacja: BMW Longlife-04
Specyfikacja: VW 504 00
Specyfikacja: VW 507 00
Klasa lepkości wg SAE: 5W-30
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 10823,00 zł
7215,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze