Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik MANN-FILTER Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MAHLE
Silnik SWAG Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SWAG
Silnik MAXGEAR Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MAXGEAR
Silnik TOPRAN Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) TOPRAN
Silnik VALEO Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) VALEO
Silnik FA1 Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) FA1
Silnik DENCKERMANN Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik SCHAEFFLER INA Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SCHAEFFLER INA
Silnik UFI Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) UFI
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik FILTRON Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) FILTRON
Silnik MEYLE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MEYLE
Silnik PIERBURG Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) PIERBURG
Silnik SCHAEFFLER LUK Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SCHAEFFLER LUK
Silnik BORSEHUNG Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik DAYCO Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) DAYCO
Silnik EPS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) EPS
Silnik METZGER Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) METZGER
Silnik NISSENS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) NISSENS
Silnik PAYEN Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) VAICO
Silnik ABAKUS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) AE
Silnik AIRTEX Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) AIRTEX
Silnik AKS DASIS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BGA Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BIRTH
Silnik BLIC Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BLIC
Silnik BLUE PRINT Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BORGWARNER
Silnik BREMI Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BREMI
Silnik CASTROL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik CONTINENTAL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ERA
Silnik ERISTIC Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ERISTIC
Silnik ESEN SKV Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) GATES
Silnik GK Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) GK
Silnik GLASER Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HART
Silnik HELLA Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HOFFER
Silnik IPARTS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MISFAT Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) NPS
Silnik NRF Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURRO Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) RUVILLE
Silnik SACHS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SACHS
Silnik SALERI SIL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SCT - MANNOL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:VAICO

13 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V10-2673
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-2673
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 24,3
Średnica zewnętrzna [mm]: 52
Wysokość [mm]: 112
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Ciężar [kg]: 0,027
Szerokość opakowania [cm]: 5,2
Wysokość opakowania [cm]: 11,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-4947
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-4947
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Lokalizacja w aucie: Miska olejowa
Kształt łba sruby / nakrętki: Wewnętrzny szesciokątny
Długość gwintu [mm]: 13
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Skok gwintu [mm]: 1
Wymiar gwintu: M10
Ciężar [kg]: 0,008
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 26,00 zł
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-0866
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-0866
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 0,383
Szerokość opakowania [cm]: 9,3
Wysokość opakowania [cm]: 9
Głębokość opakowania [cm]: 5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 269,00 zł
137,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0331
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0331
Jednostka:
sztuka
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 1
Olej: Olej syntetyczny
Zalecenie producenta oleju: PORSCHE C20
Rodzaj połączenia: Butelka
Zalecenie producenta oleju: VW G 052 577 M2
Specyfikacja wg ACEA: C5
Pojemność [litr]: 1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 30000
Szerokość [mm]: 115,0
Klasa lepkości wg SAE: 0W-20
Długość [mm]: 60
Wysokość [mm]: 225
Ciężar [kg]: 0,94
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 274,00 zł
140,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-6817
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-6817
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Od strony czołowej
Materiał: Blacha stalowa
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z wałem korbowym z pierścieniami uszczelniającymi
Materiał uszczelnienia wargowego: PTFE (Polytetrafluorethylen)
Materiał uszczelnienia wargowego: FPM (fluor-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1089,00 zł
622,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0333
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0333
Jednostka:
sztuka
Klasa lepkości wg SAE: 0W-20
Długość [mm]: 300
Olej: Olej syntetyczny
Zalecenie producenta oleju: AUDI-VW TL 525 77
Zalecenie producenta oleju: AUDI-VW 509,00
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 30000
Specyfikacja wg ACEA: A1/B1
Wysokość [mm]: 230
Zalecenie producenta oleju: VW G 052 577 M2
Specyfikacja wg ACEA: C5
Pojemność [litr]: 5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 1
Rodzaj połączenia: Kanister
Szerokość [mm]: 115,0
Ciężar [kg]: 4,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1188,00 zł
679,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0334
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0334
Jednostka:
sztuka
Zalecenie producenta oleju: AUDI-VW TL 525 77
Zalecenie producenta oleju: AUDI-VW 508,00
Zalecenie producenta oleju: PORSCHE C20
Zalecenie producenta oleju: AUDI-VW G 052 577 M2
Zalecenie producenta oleju: AUDI-VW 509,00
Specyfikacja wg ACEA: A1/B1
Olej: Olej syntetyczny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 30000
Pojemność [litr]: 20
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 1
Ciężar [kg]: 19
Długość [mm]: 289
Rodzaj połączenia: Kanister
Wysokość [mm]: 385
Szerokość [mm]: 264,0
Numer artykułu zalecanego dodatku: V99-0009
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z wydłużonym okresem międzyprzeglądowym (WIV)
Klasa lepkości wg SAE: 0W-20
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4058,00 zł
2705,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0335
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0335
Jednostka:
sztuka
Zalecenie producenta oleju: AUDI-VW 508,00
Zalecenie producenta oleju: AUDI-VW G 052 577 M2
Zalecenie producenta oleju: AUDI-VW 509,00
Zalecenie producenta oleju: AUDI-VW TL 525 77
Zalecenie producenta oleju: PORSCHE C20
Specyfikacja wg ACEA: A1/B1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 30000
Pojemność [litr]: 60
Rodzaj połączenia: Beczka
Wysokość [mm]: 605
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z wydłużonym okresem międzyprzeglądowym (WIV)
Szerokość [mm]: 380,0
Klasa lepkości wg SAE: 0W-20
Ciężar [kg]: 55
Długość [mm]: 380
Olej: Olej syntetyczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 8376,00 zł
5584,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0336
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0336
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 880
Zalecenie producenta oleju: AUDI-VW G 052 577 M2
Zalecenie producenta oleju: PORSCHE C20
Zalecenie producenta oleju: AUDI-VW 508,00
Zalecenie producenta oleju: AUDI-VW 509,00
Olej: Olej syntetyczny
Zalecenie producenta oleju: AUDI-VW TL 525 77
Rodzaj połączenia: Beczka
Specyfikacja wg ACEA: A1/B1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 1
Pojemność [litr]: 208
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 30000
Klasa lepkości wg SAE: 0W-20
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z wydłużonym okresem międzyprzeglądowym (WIV)
Długość [mm]: 580
Szerokość [mm]: 580,0
Ciężar [kg]: 195
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 26813,00 zł
17875,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0337
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0337
Jednostka:
sztuka
Zalecenie producenta oleju: AUDI-VW 508,00
Zalecenie producenta oleju: AUDI-VW 509,00
Zalecenie producenta oleju: AUDI-VW TL 525 77
Olej: Olej syntetyczny
Zalecenie producenta oleju: AUDI-VW G 052 577 M2
Zalecenie producenta oleju: PORSCHE C20
Specyfikacja wg ACEA: A1/B1
Pojemność [litr]: 1000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 30000
Ciężar [kg]: 1000
Szerokość [mm]: 1000,0
Klasa lepkości wg SAE: 0W-20
Długość [mm]: 1200
Rodzaj połączenia: Zbiornik
Wysokość [mm]: 1117
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z wydłużonym okresem międzyprzeglądowym (WIV)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 135426,00 zł
90284,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V10-9188
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-9188
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-4468
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-4468
Do 100 dni na zwrot
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-7462
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-7462
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Ilość biegunów: 2
Napięcie znamionowe: 12
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze