Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GOETZE do Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SWAG
Silnik FEBEST Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FEBEST
Silnik FA1 Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FA1
Silnik CORTECO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CORTECO
Silnik MANN-FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VAICO
Silnik BOSCH Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BOSCH
Silnik PIERBURG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) PIERBURG
Silnik MAXGEAR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik EPS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FILTRON Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FILTRON
Silnik HELLA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HELLA
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik METZGER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) METZGER
Silnik OEM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) PAYEN
Silnik VALEO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VALEO
Silnik ABAKUS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTLOG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) AUTLOG
Silnik BGA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BREMI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BREMI
Silnik BUGIAD Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FAE
Silnik FRAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) GATES
Silnik GK Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) GK
Silnik GOETZE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) IPD
Silnik JC PREMIUM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KAWE
Silnik KING Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KING
Silnik KNECHT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MEYLE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MEYLE
Silnik MOBILETRON Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NPS
Silnik NRF Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) PURRO
Silnik QFIX Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCHAEFFLER INA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SCHAEFFLER INA
Silnik SCT - MANNOL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:GOETZE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GOETZE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50-306147-50
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
50-306147-50
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 10,00
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Średnica zewnętrzna [mm]: 12,20
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: 866N W
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 6,00
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 8,80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 22,00 zł
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GOETZE
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
34-000420-00
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
34-000420-00
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 76,00 zł
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GOETZE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50-319583-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
50-319583-00
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 8,80
Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm]: 85,00
Średnica zewnętrzna [mm]: 105,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: 827S LD W
Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze