Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GOETZE do Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FEBEST Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FEBEST
Silnik FA1 Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FA1
Silnik MANN-FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik PIERBURG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik EPS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EPS
Silnik FILTRON Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FILTRON
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik METZGER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) METZGER
Silnik OEM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PAYEN
Silnik SWAG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SWAG
Silnik VAICO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VALEO
Silnik ALCO FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BLUE PRINT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BOSCH
Silnik BREMI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FAE
Silnik FRAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GATES
Silnik GOETZE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HART
Silnik HELLA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HITACHI
Silnik HUTCHINSON Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik JP GROUP Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAGNETI MARELLI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MEYLE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTORAD Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PURRO
Silnik QFIX Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:GOETZE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GOETZE
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
34-000420-00
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
34-000420-00
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 76,00 zł
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze