Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BORSEHUNG do Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik MANN-FILTER Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) KNECHT
Silnik FILTRON Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MAHLE Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) MAHLE
Silnik HART Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) HART
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) GATES
Silnik PAYEN Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) PAYEN
Silnik ABAKUS Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) AE
Silnik ALCO FILTER Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BGA Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik CHAMPION Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik DR!VE+ Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik ELRING Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) ELRING
Silnik EPS Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) FACET
Silnik FRECCIA Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) FRECCIA
Silnik FRIGAIR Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) FRIGAIR
Silnik GK Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) GK
Silnik GLASER Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HELLA Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPSA Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) IPSA
Silnik K&N FILTERS Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAXGEAR Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METELLI Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) NPS
Silnik NÜRAL Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) OPTIBELT
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) SWAG
Silnik TOPRAN Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Bmw 2 coupe (G42) 218 i coupe 156KM, 115kW, benzyna (2022.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BORSEHUNG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORSEHUNG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B10349
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORSEHUNG
Kod:
B10349
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze