Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HENGST FILTER do Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik AJUSA Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SWAG
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik BLUE PRINT Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BOSCH
Silnik BREMI Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BREMI
Silnik FACET Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FACET
Silnik GATES Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GATES
Silnik HUTCHINSON Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik OEM Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OEM
Silnik BORG & BECK Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CASTROL
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DELPHI
Silnik ELRING Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ELRING
Silnik EPS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FA1
Silnik FEBEST Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FRAM
Silnik GK Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GK
Silnik HART Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HART
Silnik HELLA Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) INA
Silnik JP GROUP Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik METZGER Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) METZGER
Silnik MOTORAD Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOTUL
Silnik NPS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NPS
Silnik NRF Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OPTIBELT
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) RUVILLE
Silnik SKF Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SKF
Silnik SNR Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SNR
Silnik TRISCAN Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VAICO Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:HENGST FILTER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HENGST FILTER
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
E258H D379
dostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
E258H D379
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]: 56
Średnica wewnętrzna [mm]: 20
Wysokość [mm]: 154
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 117,00 zł
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HENGST FILTER
4.7 (15 ocen)
Kod produktu:
E2141L
dostępny
4.7 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
E2141L
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 261
Szerokość [mm]: 242
Wysokość [mm]: 35
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 138,00 zł
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HENGST FILTER
4.7 (15 ocen)
Kod produktu:
E2140L
dostępny
4.7 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
E2140L
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z prawej
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 276
Szerokość [mm]: 242
Wysokość [mm]: 34
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze