Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SOFIMA do Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) AJUSA
Silnik FA1 Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FA1
Silnik SWAG Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) SWAG
Silnik FILTRON Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) VAICO
Silnik MAHLE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MAHLE
Silnik BLUE PRINT Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik PURFLUX Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik FACET Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FACET
Silnik GATES Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) GATES
Silnik HENGST FILTER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KNECHT
Silnik OEM Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTLOG Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) AUTLOG
Silnik BORG & BECK Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) BORGWARNER
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik CONTINENTAL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) EPS
Silnik ERA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) ERA
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FRAM
Silnik GK Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) GK
Silnik HART Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) HART
Silnik HELLA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik KAMOKA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) LUCAS
Silnik METZGER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik NISSENS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) NPS
Silnik OPTIBELT Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURRO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SIDAT Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) SIDAT
Silnik SKF Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) VALEO
Silnik VAN WEZEL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:SOFIMA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SOFIMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
S 5252 PE
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SOFIMA
Kod:
S 5252 PE
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 157
Średnica zewnętrzna [mm]: 53,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 21
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 110,00 zł
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze