Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik TRISCAN do Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) ELRING
Silnik FEBEST Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) FEBEST
Silnik FA1 Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) FA1
Silnik KAMOKA Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) KAMOKA
Silnik VAICO Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) VAICO
Silnik BOSCH Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) BOSCH
Silnik GATES Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) GATES
Silnik AJUSA Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) AJUSA
Silnik BREMI Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) BREMI
Silnik BTA Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) BTA
Silnik CAFFARO Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) CAFFARO
Silnik CASTROL Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) CASTROL
Silnik CONTINENTAL CTAM Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik DENCKERMANN Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ESEN SKV Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) ESEN SKV
Silnik EUROL Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) EUROREPAR
Silnik FLENNOR Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) FLENNOR
Silnik HART Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) HART
Silnik HC-CARGO Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) HOFFER
Silnik IPSA Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) IPSA
Silnik JP GROUP Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) KAVO PARTS
Silnik KING Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) KING
Silnik LIZARTE Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) LIZARTE
Silnik MAXGEAR Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MEAT & DORIA
Silnik MOBILETRON Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MOBILETRON
Silnik MOTUL Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MOTUL
Silnik NIPPARTS Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) NIPPARTS
Silnik NPS Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) NPS
Silnik NRF Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) NRF
Silnik OPTIBELT Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) OPTIMAL
Silnik QFIX Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) SIDAT
Silnik TRISCAN Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) TRISCAN
Silnik VEMO Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) WALKER PRODUCTS
Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8640 602005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 602005
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu: Samochód osobowy
Szerokość [mm]: 21,4
Materiał: Poliester
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Kolor: Czarny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze