Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VEMA do Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) BOSCH
Silnik FA1 Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) FA1
Silnik SASIC Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) SASIC
Silnik EUROREPAR Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) EUROREPAR
Silnik GATES Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) GATES
Silnik PURFLUX Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) PURFLUX
Silnik SWAG Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) SWAG
Silnik AJUSA Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) BLUE PRINT
Silnik GOETZE ENGINE Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) GOETZE ENGINE
Silnik HART Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) HART
Silnik GLASER Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) GLASER
Silnik SKF Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) SKF
Silnik AE Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) AE
Silnik AISIN Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) AISIN
Silnik BORG & BECK Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) CHAMPION
Silnik COFLE Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) COFLE
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) CORTECO
Silnik DJ PARTS Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) DJ PARTS
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) DYS
Silnik ET ENGINETEAM Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) ET ENGINETEAM
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) FAST
Silnik FORTUNE LINE Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) FORTUNE LINE
Silnik FRAM Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) FRAM
Silnik GLYCO Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) GLYCO
Silnik HC-CARGO Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik JP GROUP Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) JP GROUP
Silnik JPN Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) JPN
Silnik KAMOKA Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) KAMOKA
Silnik KAWE Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) KAWE
Silnik KING Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) KING
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LUCAS Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) MAHLE
Silnik MAPCO Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) METALCAUCHO
Silnik METZGER Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) METZGER
Silnik NPS Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) NPS
Silnik NTY Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) NTY
Silnik NÜRAL Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) NÜRAL
Silnik OEM Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) SEIM
Silnik TRISCAN Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VAICO Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) VAICO
Silnik VEMA Citroën BX (XB-_) 14 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1982.10 - 1992.01) VEMA
Producent:VEMA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
17916
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
17916
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 14
Masa [g]: 105
Średnica 2 [mm]: 60
Materiał: Stal
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 59,00 zł
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
13174
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
13174
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
17984
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
17984
Masa [g]: 195
Średnica 2 [mm]: 60
Materiał: Stal
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze