Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KOLBENSCHMIDT do Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) FILTRON
Silnik FEBI BILSTEIN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik MANN-FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VICTOR REINZ Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik KNECHT Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) KNECHT
Silnik BOSCH Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) BOSCH
Silnik KAMOKA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) KAMOKA
Silnik AJUSA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) AJUSA
Silnik HENGST FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik JAPANPARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik BLUE PRINT Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik ASHIKA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) ASHIKA
Silnik MAHLE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MAHLE
Silnik OEM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) OEM
Silnik FEBEST Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) FEBEST
Silnik DENCKERMANN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik PURFLUX Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) PURFLUX
Silnik UFI Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) UFI
Silnik SCT - MANNOL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik MOTUL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MOTUL
Silnik VAICO Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) VAICO
Silnik MAGNETI MARELLI Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MAXGEAR
Silnik ALCO FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik CLEAN FILTERS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik HART Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) HART
Silnik JAPKO Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) JAPKO
Silnik PURRO Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) PURRO
Silnik FACET Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) FACET
Silnik KOLBENSCHMIDT Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik MULLER FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik PAYEN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) PAYEN
Silnik SOFIMA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) SOFIMA
Silnik ACKOJA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) ACKOJA
Silnik AKRON-MALÒ Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) AKS DASIS
Silnik AMC FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BIRTH Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) DELPHI
Silnik DOKUJI Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) DOKUJI
Silnik DR!VE+ Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) DR!VE+
Silnik DYS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) DYS
Silnik EPS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) GSP
Silnik HELLA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) HOFFER
Silnik IPARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) IPARTS
Silnik KAVO PARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) KAWE
Silnik KW Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MOTORAD
Silnik NISSENS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) NPS
Silnik NRF Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) NRF
Silnik NTY Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik QFIX Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) RAVENOL
Silnik SNR Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) SNR
Silnik STONE-JAPAN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALEO Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) VEMO
Silnik VIC Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) VIC
Silnik WALKER PRODUCTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:KOLBENSCHMIDT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KOLBENSCHMIDT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50013109/3
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50013109/3
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 66
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 55
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 63
Wymiar gwintu: M20 x 1,5
Wysokość [mm]: 86
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze