Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DENCKERMANN do Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ELRING
Silnik FA1 Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) AJUSA
Silnik DAYCO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DAYCO
Silnik PURFLUX Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik BOSCH Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BOSCH
Silnik CONTINENTAL CTAM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik K&N FILTERS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KNECHT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KNECHT
Silnik PAYEN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) PAYEN
Silnik ALCO FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BORG & BECK
Silnik COMLINE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) GATES
Silnik HENGST FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik JAPANPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) JAPKO
Silnik KAMOKA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik MAHLE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MEYLE
Silnik MULLER FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) NISSENS
Silnik OPTIBELT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) OPTIBELT
Silnik PIERBURG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SCHAEFFLER INA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SCHAEFFLER INA
Silnik SCT - MANNOL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P360 MHEV 4x4 SUV 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) UFI
Producent:DENCKERMANN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENCKERMANN
4.0 (7 ocen)
Kod produktu:
A211056
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
A211056
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Średnica wewnętrzna [mm]: 15
Wysokość [mm]: 133
Średnica zewnętrzna [mm]: 57
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze