Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik METZGER do Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik NTY Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) NTY
Silnik BOSCH Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) BOSCH
Silnik HENGST FILTER Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) HENGST FILTER
Silnik FA1 Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) FA1
Silnik MAGNETI MARELLI Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) MAGNETI MARELLI
Silnik SCT - MANNOL Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) SCT - MANNOL
Silnik BLUE PRINT Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) BLUE PRINT
Silnik DR!VE+ Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) DR!VE+
Silnik ESEN SKV Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) ESEN SKV
Silnik HART Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) HART
Silnik ABAKUS Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) ALCO FILTER
Silnik BGA Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) BGA
Silnik BIRTH Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) BIRTH
Silnik BREDA LORETT Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) BREDA LORETT
Silnik BREMI Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) CLEAN FILTERS
Silnik DAYCO Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) DAYCO
Silnik DELPHI Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) DT SPARE PARTS
Silnik ELRING Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) ELRING
Silnik ELWIS ROYAL Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) ENERGY
Silnik ERA Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) ERA
Silnik EUROL Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) EUROL
Silnik EUROREPAR Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) EUROREPAR
Silnik FEBI BILSTEIN Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) FEBI BILSTEIN
Silnik GOETZE Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) GOETZE
Silnik HC-CARGO Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) HC-CARGO
Silnik HITACHI Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) HITACHI
Silnik HUTCHINSON Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) IJS GROUP
Silnik JP GROUP Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) JP GROUP
Silnik KAMOKA Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) KAVO PARTS
Silnik KING Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) KING
Silnik LIQUI MOLY Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) LIQUI MOLY
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) MAXGEAR
Silnik METZGER Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) METZGER
Silnik MOTUL Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) MOTUL
Silnik NIPPARTS Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) NIPPARTS
Silnik NPS Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) NPS
Silnik NSK Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) NSK
Silnik OEM Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) OEM
Silnik PAYEN Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) RAVENOL
Silnik ROULUNDS RUBBER Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) RUVILLE
Silnik SKF Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) SKF
Silnik SOFIMA Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) SOFIMA
Silnik SWAG Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) SWAG
Silnik TEDGUM Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) TEDGUM
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VAICO Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) VAICO
Silnik VEMA Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) VEMA
Silnik VEMO Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) VEMO
Silnik VEYANCE Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) VEYANCE
Silnik WALKER PRODUCTS Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) WALKER PRODUCTS
Silnik YAMATO Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) YAMATO
Producent:METZGER

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4PK920
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
4PK920
Jednostka:
sztuka
Ilość żeber: 4
Długość [mm]: 920
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 118,00 zł
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
5PK1035
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
5PK1035
Jednostka:
sztuka
Ilość żeber: 5
Długość [mm]: 1035
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 424,00 zł
223,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
WM-Z 919
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
WM-Z 919
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 657,00 zł
355,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0908047
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0908047
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 894,00 zł
511,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0893148
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0893148
Jednostka:
sztuka
Sonda lambda: Sonda regulacyjna
Liczba przewodów: 4
Długość kabli: 326
Wymiar gwintu: M 18x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zakończeniem gumowym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 900,00 zł
514,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze