Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik LIQUI MOLY do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ELRING
Silnik FILTRON Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FILTRON
Silnik MAHLE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAHLE
Silnik SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SWAG
Silnik BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BOSCH
Silnik HELLA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik VAICO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AJUSA
Silnik BTA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BTA
Silnik DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DELPHI
Silnik FACET Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FACET
Silnik INA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) INA
Silnik ABAKUS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AE
Silnik AKS DASIS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BIRTH Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik BUGATTI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BUGATTI
Silnik BUGIAD Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GLASER
Silnik HART Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) IPARTS
Silnik IPD Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) IPD
Silnik KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MISFAT
Silnik NISSENS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NK
Silnik NPS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NPS
Silnik NRF Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PIERBURG
Silnik PRASCO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PRASCO
Silnik PURFLUX Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) RUVILLE
Silnik SNR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SNR
Silnik TMI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 315 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:LIQUI MOLY

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P005004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P005004
Specyfikacja wg API: SN
Zalecenie producenta oleju: MB 229.31
Zalecenie producenta oleju: MB 229.51
Klasa lepkości wg SAE: 0W-30
Specyfikacja wg ACEA: C3
Dopuszczenie przez producenta: API SN
Zalecenie producenta oleju: MB 229.52
Do 100 dni na zwrot
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P003259
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P003259
Specyfikacja wg ACEA: C3
Zalecenie producenta oleju: VW 505 00
Dopuszczenie przez producenta: VW 507 00
Klasa lepkości wg SAE: 5W-30
Zalecenie producenta oleju: VW 506 01
Zalecenie producenta oleju: VW 2006)
Zalecenie producenta oleju: Fiat 9.55535-S1
Zalecenie producenta oleju: ACEA C2
Zalecenie producenta oleju: VW 505 01
Dopuszczenie przez producenta: BMW Longlife-04
Zalecenie producenta oleju: VW 506 00
Dopuszczenie przez producenta: MB Freigabe 229.51
Dopuszczenie przez producenta: Porsche C30
Zalecenie producenta oleju: API CF
Dopuszczenie przez producenta: MB Freigabe 229.31
Dopuszczenie przez producenta: Opel OV0401547-D30
Zalecenie producenta oleju: Fiat 9.55535-S3
Dopuszczenie przez producenta: Opel OV0401547-G30
Dopuszczenie przez producenta: MB Freigabe 229.52
Do 100 dni na zwrot
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P005002
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P005002
Dopuszczenie przez producenta: ACEA C2/C3
Specyfikacja wg API: SN+
Klasa lepkości wg SAE: 5W-30
Zalecenie producenta oleju: MB 229.31
Do 100 dni na zwrot
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P005003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P005003
Specyfikacja wg API: SN
Dopuszczenie przez producenta: API SN
Zalecenie producenta oleju: MB 229.31
Specyfikacja wg ACEA: C3
Klasa lepkości wg SAE: 5W-40
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze