Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) VICTOR REINZ
Silnik DT SPARE PARTS Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) DT SPARE PARTS
Silnik AJUSA Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) AJUSA
Silnik FILTRON Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) BOSCH
Silnik FA1 Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) FA1
Silnik DENCKERMANN Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) DENCKERMANN
Silnik CONTINENTAL CTAM Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) CONTINENTAL CTAM
Silnik KAMOKA Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) KAMOKA
Silnik PURFLUX Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) PURFLUX
Silnik GATES Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) GATES
Silnik ESEN SKV Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) ESEN SKV
Silnik HART Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) HART
Silnik MAHLE Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) MAHLE
Silnik AE Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) AE
Silnik AKRON-MALÒ Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) ALCO FILTER
Silnik BGA Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) BGA
Silnik BORG & BECK Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) CORTECO
Silnik DR!VE+ Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) DR!VE+
Silnik ELWIS ROYAL Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) ENERGY
Silnik EUROREPAR Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) EUROREPAR
Silnik FLENNOR Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) FLENNOR
Silnik FRAM Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) FRAM
Silnik GLASER Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) GLASER
Silnik GOETZE Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) GOETZE
Silnik HC-CARGO Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) HOFFER
Silnik IPARTS Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) IPARTS
Silnik JP GROUP Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) JP GROUP
Silnik KNECHT Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LIQUI MOLY Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) METELLI
Silnik MISFAT Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) MULLER FILTER
Silnik NPS Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) NPS
Silnik OEM Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) OEM
Silnik OPTIBELT Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) OPTIMAL
Silnik PAYEN Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) RUVILLE
Silnik SCHAEFFLER INA Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) SCHAEFFLER INA
Silnik SCT - MANNOL Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) SIDAT
Silnik SOFIMA Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) SOFIMA
Silnik TRISCAN Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) UFI
Silnik VAICO Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) VAICO
Silnik VEMO Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) VEMO
Silnik WIX FILTERS Opel DIPLOMAT B 2.8 E sedan 165KM, 121kW, benzyna (1969.03 - 1975.02) WIX FILTERS
Producent:VAICO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V25-0144
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V25-0144
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: 3/4-16 UNF
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zaworem zwrotnym
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 71
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 62
Średnica [mm]: 93
Wysokość [mm]: 95
Średnica zewnętrzna [mm]: 93
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Ciężar [kg]: 0,3881
Szerokość opakowania [cm]: 10,7
Wysokość opakowania [cm]: 12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V95-0088
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V95-0088
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 82,00 zł
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V30-0813
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V30-0813
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 70,7
Średnica zewnętrzna [mm]: 149
Wysokość [mm]: 228,5
Ciężar [kg]: 1,035
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Wysokość opakowania [cm]: 16,1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 122,00 zł
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V30-0806
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V30-0806
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 0,61
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Wysokość opakowania [cm]: 15,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 243,00 zł
124,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze