Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik JP GROUP do Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik KAMOKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KAMOKA
Silnik SASIC Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SASIC
Silnik PURFLUX Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) PURFLUX
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik AJUSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) AJUSA
Silnik PURRO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) PURRO
Silnik SWAG Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SWAG
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VICTOR REINZ
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Silnik ELRING Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) ELRING
Silnik IPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) IPARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik UFI Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) UFI
Silnik AE Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Silnik BENDIX Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BENDIX
Silnik BGA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BGA
Silnik BIRTH Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BORG & BECK
Silnik BOSCH Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BOSCH
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CASTROL
Silnik CHAMPION Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CORTECO
Silnik DAYCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DYS
Silnik EPS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) EPS
Silnik ERA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) ERA
Silnik EUROL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) EUROL
Silnik EUROREPAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik FACET Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FACET
Silnik FAST GENUINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FAST GENUINE
Silnik FAST Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FEBEST
Silnik FILTRON Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FILTRON
Silnik FRAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FRECCIA
Silnik GATES Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GATES
Silnik GLASER Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GOETZE
Silnik GSP Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GSP
Silnik HART Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) HART
Silnik HENGST FILTER Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) HUTCHINSON
Silnik IPSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) JPN
Silnik KNECHT Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KNECHT
Silnik KW Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KW
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) LIQUI MOLY
Silnik MAHLE Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MEAT & DORIA
Silnik MISFAT Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MISFAT
Silnik MOTUL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MOTUL
Silnik NPS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) NTY
Silnik OCAP Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) OCAP
Silnik OEM Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) OEM
Silnik OPTIMAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) RAVENOL
Silnik SEIM Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) TRISCAN
Silnik VAICO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VAICO
Silnik VALEO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VALEO
Silnik VALVOLINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VALVOLINE
Silnik VEMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VEMO
Silnik VIKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VIKA
Silnik WIX FILTERS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) WIX FILTERS
Producent:JP GROUP

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4117901370
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
4117901370
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Z lewej
Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 59,00 zł
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4117901780
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
4117901780
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Z prawej
Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 122,00 zł
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3117900380
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
3117900380
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Z prawej
Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze