Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NTY do Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) ELRING
Silnik BOSCH Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) BOSCH
Silnik KNECHT Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) KNECHT
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) VICTOR REINZ
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) KAMOKA
Silnik FA1 Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) FA1
Silnik MAHLE Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) PURFLUX
Silnik VALEO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) VALEO
Silnik PZL FILTERS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) PZL FILTERS
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) MANN-FILTER
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) CHAMPION
Silnik DENCKERMANN Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) DENCKERMANN
Silnik FAST Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) FAST
Silnik PURRO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) PURRO
Silnik AJUSA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) AJUSA
Silnik HENGST FILTER Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) HENGST FILTER
Silnik GATES Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) GATES
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik OPTIMA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) OPTIMA
Silnik SCHAEFFLER INA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) SCHAEFFLER INA
Silnik SKF Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) SKF
Silnik VAICO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) VAICO
Silnik VEMO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) VEMO
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) ASHIKA
Silnik BUGATTI Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) BUGATTI
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) CORTECO
Silnik ENERGY Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) ENERGY
Silnik FEBEST Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) FRAM
Silnik GLASER Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) GLASER
Silnik HART Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) HART
Silnik HOFFER Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) IPD
Silnik JAPANPARTS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) JAPKO
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) METELLI
Silnik NPS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) NTY
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) RUVILLE
Silnik SOFIMA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) UFI
Silnik VIKA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) WIX FILTERS
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ESL-UV-000
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ESL-UV-000
Jednostka:
sztuka
Ciężar netto [g]: 112
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 160000
Lokalizacja w aucie: Przed katalizatorem
Numer seryjny: ESL-UV-000
Sonda lambda: Gwint uprzednio nasmarowany
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 212,00 zł
108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze