Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik TRISCAN do Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) KNECHT
Silnik BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) BOSCH
Silnik SASIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SASIC
Silnik FA1 Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FA1
Silnik AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) AJUSA
Silnik MAHLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) PURFLUX
Silnik FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FAST
Silnik SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SWAG
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) GATES
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) VAICO
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) OEM
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik SCHAEFFLER INA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SCHAEFFLER INA
Silnik SNR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SNR
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) TRISCAN
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) A.B.S.
Silnik AISIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) AISIN
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Silnik AS-PL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) AS-PL
Silnik AUTLOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) AUTLOG
Silnik BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) BENDIX
Silnik BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) BUGATTI
Silnik CAFFARO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) CHAMPION
Silnik COFLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) COFLE
Silnik COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) CORTECO
Silnik DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) DYS
Silnik ERA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) ERA
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik FAST GENUINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FAST GENUINE
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FEBEST
Silnik FLENNOR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FLENNOR
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FRAM
Silnik GRAF Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) GRAF
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HART
Silnik HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) IPD
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) K&N FILTERS
Silnik KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) KAWE
Silnik KWP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) KWP
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) METELLI
Silnik MISFAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MISFAT
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) NTY
Silnik OPTIBELT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SIDAT
Silnik SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SKF
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) VALEO
Silnik VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) VEMO
Silnik VIKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) VIKA
Producent:TRISCAN

19 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8140 10306
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8140 10306
Jednostka:
sztuka
Długość 1/Długość 2 [mm]: 1714/
Długość 1 [mm]: 1600
Długość 2 [mm]: 1410
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 196,00 zł
95,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8140 38324
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8140 38324
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 169,00 zł
82,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
595-1806
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
595-1806
Masa [g]: 215,96
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
515-5517
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
515-5517
Szerokość [mm]: 110
Długość [mm]: 420
Masa [g]: 71,201
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
600-5517
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
600-5517
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Masa [g]: 481,28
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8640 500970
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 500970
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu: Samochód osobowy
Szerokość [mm]: 17,8
Materiał: Poliester
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Kolor: Czarny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8640 501230
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 501230
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu: Samochód osobowy
Szerokość [mm]: 17,8
Materiał: Poliester
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Kolor: Czarny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
8640 100650
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 100650
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu: Samochód osobowy
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Poliester
Materiał: Polichloropren (neopren)
Kolor: Czarny
Długość zewnętrzna [mm]: 660
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
501-5509
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
501-5509
Średnica [mm]: 82
Ilość wycięć/otworów: 3
Grubość [mm]: 1,44
Tylko w połączeniu z: 81001000
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm]: 0,72
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm]: 0,75
Szerokość [mm]: 135
Długość [mm]: 434
Masa [g]: 165
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
501-5517
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
501-5517
Średnica [mm]: 82
Ilość wycięć/otworów: 2
Grubość [mm]: 1,40
Tylko w połączeniu z: 81001000
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm]: 0,68
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm]: 0,71
Szerokość [mm]: 135
Długość [mm]: 434
Masa [g]: 100
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8640 400698
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 400698
Ilość żeber: 4
Szerokość [mm]: 14,2
Długość [mm]: 698
Materiał: Poliester
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Kolor: Czarny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8640 500718
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 500718
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu: Samochód osobowy
Szerokość [mm]: 17,8
Materiał: Poliester
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Kolor: Czarny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
8640 100550
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 100550
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu: Samochód osobowy
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Poliester
Materiał: Polichloropren (neopren)
Kolor: Czarny
Długość zewnętrzna [mm]: 560
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8647 10001
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8647 10001
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu: Samochód osobowy
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: STT-1
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8641 281002
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8641 281002
Średnica [mm]: 85,00
Szerokość [mm]: 26,00
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z podstawowym mocowaniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pokrywą
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
501-5518
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
501-5518
Średnica [mm]: 82
Ilość wycięć/otworów: 4
Grubość [mm]: 1,48
Tylko w połączeniu z: 81001000
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm]: 0,76
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm]: 0,79
Szerokość [mm]: 135
Długość [mm]: 434
Masa [g]: 169
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8641 281001
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8641 281001
Średnica [mm]: 70,00
Szerokość [mm]: 24,00
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
597-5517
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
597-5517
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Masa [g]: 265,32
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
98-5525
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
98-5525
Wymiar gwintu: M12
Długość [mm]: 123
Kształt łba sruby / nakrętki: Zewnętrzny Torx
Ilość: 10
Skok gwintu [mm]: 1,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze