Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik TRW ENGINE COMPONENT do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAMOKA
Silnik BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BOSCH
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VICTOR REINZ
Silnik KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FA1
Silnik VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VALEO
Silnik MAHLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PZL FILTERS
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MANN-FILTER
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CHAMPION
Silnik AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AJUSA
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FRECCIA
Silnik BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BGA
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EUROREPAR
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GATES
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAXGEAR
Silnik OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OEM
Silnik OPTIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OPTIMA
Silnik SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SKF
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VAICO
Silnik VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VEMO
Silnik ACKOJA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AE
Silnik AMC Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AMC
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BORG & BECK
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CORTECO
Silnik DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DAYCO
Silnik DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ENERGY
Silnik EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EUROL
Silnik FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FRAM
Silnik GLASER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GOETZE
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HOFFER
Silnik IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) IPARTS
Silnik KING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KING
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) METELLI
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NTY
Silnik PAYEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SNR
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) UFI
Silnik WALKER PRODUCTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) WIX FILTERS
Producent:TRW ENGINE COMPONENT

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW ENGINE COMPONENT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KK-8H
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW ENGINE COMPONENT
Kod:
KK-8H
Jednostka:
sztuka
Ilość wycięć/otworów: 1
Średnica trzonka zaworu [mm]: 8
Przetwarzanie: Utwardzony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 28,00 zł
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TRW ENGINE COMPONENT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
81-5316
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW ENGINE COMPONENT
Kod:
81-5316
Jednostka:
sztuka
Średnica zewnętrzna [mm]: 13,27
Otwór o śr[mm]: 8
Długość [mm]: 45
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Lokalizacja w aucie: Strona wylotowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW ENGINE COMPONENT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
81-5323
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW ENGINE COMPONENT
Kod:
81-5323
Jednostka:
sztuka
Średnica zewnętrzna [mm]: 13,07
Otwór o śr[mm]: 8
Długość [mm]: 45
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Lokalizacja w aucie: Strona wylotowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 59,00 zł
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW ENGINE COMPONENT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
81-5322
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW ENGINE COMPONENT
Kod:
81-5322
Jednostka:
sztuka
Średnica zewnętrzna [mm]: 13,07
Otwór o śr[mm]: 8
Długość [mm]: 38,7
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Lokalizacja w aucie: Strona doprowadzająca
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW ENGINE COMPONENT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
81-5315
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW ENGINE COMPONENT
Kod:
81-5315
Jednostka:
sztuka
Średnica zewnętrzna [mm]: 13,29
Otwór o śr[mm]: 8
Długość [mm]: 38,7
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Lokalizacja w aucie: Strona doprowadzająca
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW ENGINE COMPONENT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
538180
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW ENGINE COMPONENT
Kod:
538180
Jednostka:
sztuka
Średnica zaworu [mm]: 40
Średnica trzonka zaworu [mm]: 8
Długość [mm]: 108,8
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Końcówka trzonka zaworu hartowana
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 84,00 zł
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW ENGINE COMPONENT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
537853
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW ENGINE COMPONENT
Kod:
537853
Jednostka:
sztuka
Średnica zaworu [mm]: 41,6
Średnica trzonka zaworu [mm]: 8
Długość [mm]: 108,8
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Końcówka trzonka zaworu hartowana
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW ENGINE COMPONENT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
537851
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW ENGINE COMPONENT
Kod:
537851
Jednostka:
sztuka
Średnica zaworu [mm]: 34,5
Średnica trzonka zaworu [mm]: 8
Długość [mm]: 108,4
Materiał: Bimetal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Trzonek zaworu chromowany
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Gniazdo zaworowe wzmacniane
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Końcówka trzonka zaworu hartowana
Materiał grzybka zaworu: Bimetal
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze