Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NPS do Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) FA1
Silnik BOSCH Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) BOSCH
Silnik EUROREPAR Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) EUROREPAR
Silnik MAHLE Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MAHLE
Silnik FAST Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) FAST
Silnik PURFLUX Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) PZL FILTERS
Silnik VAICO Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) VAICO
Silnik CORTECO Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) CORTECO
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) FEBI BILSTEIN
Silnik AJUSA Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) AJUSA
Silnik CHAMPION Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) CHAMPION
Silnik MANN-FILTER Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MANN-FILTER
Silnik PURRO Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) PURRO
Silnik SASIC Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) SASIC
Silnik VICTOR REINZ Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) VICTOR REINZ
Silnik GATES Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) GATES
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MAGNETI MARELLI
Silnik NIPPARTS Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) NIPPARTS
Silnik PIERBURG Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) PIERBURG
Silnik VALEO Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) VALEO
Silnik HART Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) HART
Silnik HENGST FILTER Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) HENGST FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik MEAT & DORIA Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MEAT & DORIA
Silnik OEM Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) OEM
Silnik SWAG Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) SWAG
Silnik AE Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) AE
Silnik BANDO Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) BANDO
Silnik BENDIX Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) BENDIX
Silnik BORG & BECK Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) BORG & BECK
Silnik CASTROL Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) ENERGY
Silnik ESEN SKV Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) ESEN SKV
Silnik EUROL Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) EUROL
Silnik FEBEST Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) FRAM
Silnik GLASER Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) GOETZE
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) HOFFER
Silnik JP GROUP Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) JPN
Silnik KAWE Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) KAWE
Silnik KING Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) KING
Silnik LUCAS Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MAPCO
Silnik MAXGEAR Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MAXGEAR
Silnik METELLI Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) METELLI
Silnik MISFAT Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MISFAT
Silnik MOTUL Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MOTUL
Silnik NPS Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) NPS
Silnik NTY Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) NÜRAL
Silnik OCAP Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) OCAP
Silnik OPTIMA Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) RAVENOL
Silnik SEIM Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) SIDAT
Silnik SKF Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) SKF
Silnik SNR Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) SNR
Silnik TRISCAN Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) UFI
Silnik VALVOLINE Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) VAN WEZEL
Silnik VEMO Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) VEMO
Silnik WIX FILTERS Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) WIX FILTERS
Producent:NPS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
T131A19
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
T131A19
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu, z lewej, z prawej, oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej, oś tylna strona prawa
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Szerokość [mm]: 87
Szerokość [mm]: 77
Szerokość [mm]: 76
Wysokość [mm]: 90
Wysokość [mm]: 89
Wysokość [mm]: 88
Wysokość [mm]: 87
Wysokość [mm]: 85
Średnica zewnętrzna [mm]: 75
Gwint wewnętrzny 1 [mm]: 20x1,5
Gwint wewnętrzny [mm]: M20x1,5
Średnica zabudowy [mm]: 71
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
S111I01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
S111I01
Lokalizacja w aucie: z lewej
Długość [mm]: 775
Szerokość [mm]: 9.5
Specyfikacja: 9,5X775LA
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LF1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
LF1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze