Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KOLBENSCHMIDT do Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) ELRING
Silnik FA1 Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) FA1
Silnik VICTOR REINZ Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) VICTOR REINZ
Silnik GATES Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) GATES
Silnik CORTECO Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) CORTECO
Silnik AE Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) AE
Silnik AJUSA Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) ALCO FILTER
Silnik BGA Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) BGA
Silnik CHAMPION Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) COMLINE
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) DT SPARE PARTS
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) ET ENGINETEAM
Silnik FAST Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) FAST
Silnik FLENNOR Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) FLENNOR
Silnik GLASER Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) GOETZE
Silnik HART Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) HENGST FILTER
Silnik HUTCHINSON Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) HUTCHINSON
Silnik INTERVALVES Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) INTERVALVES
Silnik IPSA Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) JP GROUP
Silnik KING Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) LUCAS
Silnik MAHLE Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) MAHLE
Silnik METALCAUCHO Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) METALCAUCHO
Silnik METELLI Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) METELLI
Silnik MISFAT Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) NPS
Silnik NTY Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) NTY
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) RUVILLE
Silnik SCHAEFFLER INA Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) SCHAEFFLER INA
Silnik SCT - MANNOL Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) SEIM
Silnik SKF Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) SKF
Silnik TRICLO Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) TRISCAN
Producent:KOLBENSCHMIDT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KOLBENSCHMIDT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50005814
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50005814
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 559,00 zł
302,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze