Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HOFFER do Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) AJUSA
Silnik ELRING Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FA1 Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FA1
Silnik SWAG Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) SWAG
Silnik KNECHT Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FEBEST Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FILTRON
Silnik HENGST FILTER Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MEAT & DORIA Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik PAYEN Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BLUE PRINT Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) BOSCH
Silnik COOPERSFIAAM Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERISTIC Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) ERISTIC
Silnik FAE Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FAE
Silnik FRAM Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) GLASER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) HOFFER
Silnik KAMOKA Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik MAHLE Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METALCAUCHO Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) METZGER
Silnik NTY Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) NTY
Silnik PIERBURG Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SNR Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) UFI
Silnik VEMO Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) VIKA
Silnik WIX FILTERS Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 GTS AWD (9YBBG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:HOFFER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7517368
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7517368
Jednostka:
sztuka
Ilość biegunów: 2
Kształt obudowy wtyczki: Kształt D
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Dla numeru OE: 030 905 377 C
Dla numeru OE: YM21 12A699 BA
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 134,00 zł
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze