Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROL do Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BOSCH
Silnik CASTROL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) CASTROL
Silnik SWAG Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) SWAG
Silnik ESEN SKV Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ESEN SKV
Silnik AJUSA Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) AJUSA
Silnik MAXGEAR Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik ERA Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ERA
Silnik GATES Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) GATES
Silnik LIQUI MOLY Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MANN-FILTER Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ABAKUS Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AS-PL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) AS-PL
Silnik AUTLOG Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) AUTLOG
Silnik BGA Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BGA
Silnik BLIC Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BLIC
Silnik BORG & BECK Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BREMI
Silnik BUGIAD Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DOLZ Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FA1
Silnik FACET Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FACET
Silnik FAE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FAE
Silnik FILTRON Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HART
Silnik HC-CARGO Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HELLA Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPD Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) IPD
Silnik JP GROUP Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MEYLE
Silnik MITSUBOSHI Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MITSUBOSHI
Silnik MOTUL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NRF Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) NRF
Silnik NTY Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHAEFFLER INA Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) SCHAEFFLER INA
Silnik SCT - MANNOL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:EUROL

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100085
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100085
Specyfikacja wg ACEA: C3
Specyfikacja wg API: CF
Zalecenie producenta oleju: Fiat 9.55535-GH2
Zalecenie producenta oleju: BMW Longlife-04
Zalecenie producenta oleju: Fiat 9.55535-S2
Zalecenie producenta oleju: Fiat 9.55535-T2
Zalecenie producenta oleju: Ford WSS-M2C917-A
Zalecenie producenta oleju: GM dexos 2
Zalecenie producenta oleju: MB 226.5
Zalecenie producenta oleju: MB 229.31
Zalecenie producenta oleju: Porsche A40
Zalecenie producenta oleju: Renault RN0700
Zalecenie producenta oleju: Renault RN0710
Klasa lepkości wg SAE: 5W-40
Dopuszczenie przez producenta: VW 502.00
Dopuszczenie przez producenta: VW 505.00
Dopuszczenie przez producenta: VW 505.01
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100092
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100092
Specyfikacja wg ACEA: A3/B4
Klasa lepkości wg SAE: 5W-40
Specyfikacja wg API: SN
Zalecenie producenta oleju: Fiat 9.55535-H2
Zalecenie producenta oleju: Fiat 9.55535-M2
Zalecenie producenta oleju: GM LL-B-025
Zalecenie producenta oleju: MB 229.1
Specyfikacja: MB-Approval 229.3
Specyfikacja: Porsche A40
Specyfikacja: PSA B71 2296 / PSA B
Specyfikacja: Renault RN0700
Specyfikacja: Renault RN0710
Specyfikacja: VW 502.00
Specyfikacja: VW 505.00
Dopuszczenie przez producenta: VW 502.00
Dopuszczenie przez producenta: VW 505.00
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100093
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100093
Specyfikacja wg ACEA: A3/B4
Specyfikacja: API SN/CF
Pojemność [litr]: 0
Zalecenie producenta oleju: MB 229.3
Zalecenie producenta oleju: Renault RN0700
Zalecenie producenta oleju: Renault RN0710
Klasa lepkości wg SAE: 5W-50
Zalecenie producenta oleju: VW 502.00
Zalecenie producenta oleju: VW 505.00
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100054
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100054
Specyfikacja: Renault RN0700
Specyfikacja: Renault RN0710
Specyfikacja wg API: SN
Specyfikacja wg ACEA: C3
Specyfikacja: API SN
Zalecenie producenta oleju: GM dexos 2
Zalecenie producenta oleju: MB 226.5
Zalecenie producenta oleju: MB 229.31
Dopuszczenie przez producenta: MB 229.51
Zalecenie producenta oleju: Porsche A40
Zalecenie producenta oleju: Renault RN0700
Zalecenie producenta oleju: Renault RN0710
Klasa lepkości wg SAE: 5W-40
Specyfikacja: Porsche C40
Specyfikacja: MB-Approval 229.51
Specyfikacja: MB-Approval 229.52
Specyfikacja: Porsche A40
Specyfikacja: VW 500.00
Specyfikacja: VW 502.00
Specyfikacja: VW 505.00
Specyfikacja: VW 505.01
Specyfikacja: VW 511 00
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100064
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100064
Klasa lepkości wg SAE: 0W-40
Specyfikacja wg ACEA: A3/B4
Zalecenie producenta oleju: Renault RN0710
Zalecenie producenta oleju: Fiat 9.55535-H2
Zalecenie producenta oleju: Fiat 9.55535-M2
Zalecenie producenta oleju: Fiat 9.55535-N2
Zalecenie producenta oleju: Fiat 9.55535-Z2
Zalecenie producenta oleju: Ford WSS-M2C937-A
Zalecenie producenta oleju: MB 229.3
Zalecenie producenta oleju: MB 229.5
Zalecenie producenta oleju: Porsche A40
Zalecenie producenta oleju: Renault RN0700
Zalecenie producenta oleju: VW 502.00
Zalecenie producenta oleju: VW 505.00
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze