Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VALVOLINE do Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) KNECHT
Silnik SWAG Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) SWAG
Silnik BOSCH Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BLUE PRINT Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik MAHLE Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) MAHLE
Silnik VICTOR REINZ Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FA1 Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) FA1
Silnik MOTUL Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) MOTUL
Silnik PAYEN Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik CONTINENTAL CTAM Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) EUROL
Silnik FRAM Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) GLASER
Silnik IJS GROUP Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) IJS GROUP
Silnik INA Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) INA
Silnik KS TOOLS Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) KS TOOLS
Silnik LUCAS Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) LUCAS
Silnik METZGER Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) MISFAT
Silnik OPTIBELT Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SKF Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) SKF
Silnik TRISCAN Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALEO Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Volvo V90 II Kombi (235, 236) B5 Mild Hybrid Polestar AWD Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) VAN WEZEL
Producent:VALVOLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALVOLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SPFE0W20
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALVOLINE
Kod:
SPFE0W20
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja: Volvo RBS0-2AE
Olej: Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA: C5
Klasa lepkości wg SAE: 0W-20
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 875,00 zł
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze